你为什么而死?

我的朋友,如果你说你要独立,自由,不要给管到太严。
你对了,我也是。
我不喜欢人来引导我,讲我。。。
我想你心身处也是酱的声音。
你是对的,没有错。

但是,我保证你少了一个我有的东西。
那就是,你的 @“独立,自由,不要给管到太严”@ 的终点是什么?
你到底为什么而死?我说的是现在,不是改天才讲。

若你要自由,独立,方便,喜欢,直到死的话,我保证你死时闭不上你的眼。
“死不瞑目”

我们一定要为一件事儿死,若不是的话,我们真的生来不懂为什么。

想。。。
你为什么而死? 没有。。。
我介绍给你。
你可以为耶稣而死,

因为他就是 "独立,自由,不要给管到太严" 的答案。

Jesus, I pray that person who don't see his/her future, they need you now...
I pray God you save them... their soul... free them... just like you did to me.
I pray God who else have the heart for you, please proceed to his/her heart, dwell in them.
I pray God please let them know you are the one that can die for... no regret.
I pray that God please hear their voice in their heart, when they are whispering "actually i need you, Jesus" Please immediately proceed to their heart, collapse their mindset, their yorks...

Thx you, Jesus

1 comment:

Anonymous said...

I think, that you are not right. I am assured. Write to me in PM, we will discuss.